Vanlig grupp

2012-09-19 @ 07:22:20
Idag ska jag rida i min vanliga grupp på Onsdagar. Vi rider dressyr och jag har en häst vid namn Citrus. Citrus är en ungponny (5år) och ganska outbildad. Därför har jag inte så stora krav på lektionen förutom att jag själv ska ta det lugnt och bara arbeta ner honom så lågt som möjligt då han gärna trycker in sig i formen så att han får en massa underhals. Jag vill liksom bara att det ska gå okej, mer tycker jag inte att jag kan kräva då jag har ridit honom två gånger förut och han ja är ung.Har ingen bild på honom så vi får överleva utan!
 
Jag ska inte göra någonting annat speciellt idag. I skolan har vi någon so redovisning. Det ska väl bli kul? Hoppas jag... 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback