Ridpasset Igår

2012-09-27 @ 16:03:26
Igår red jag på Kevin. Hon som skulle ha honom egentligen var inte där så då fick jag rida honom. Förra gången blev han lite stark och bara hängde i handen. Så den här gången var mitt mål att jag skulle få fram honom ärligt och kunna ta upp handen, slappna av och inte behöva bära runt på honom. Det gick jättebra. Jag kunde ta upp handen -efter en stunds genomböjning och ridning- och låta honom rulla på. Så fort jag släppte kontakten med skänkeln så blev det fel och vi fick börja om igen. Jag lärde mig garanterat saker och jag hoppas jag får honom nästa gång också! Dock blev han lite stark på slutet igen då vi gjorde galoppombyten över bommar. Han ville hoooppa.
 

Postat av: Lisa Fager

gud vad söt häst! :)

Svar: Hahah jaa :)
Linnéa Thelén och Isabelle Fredriksson

2012-10-04 @ 10:30:05
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback