Presentation Linnéa Thelén

2012-09-18 @ 16:41:12

Hej! Jag som är bloggare nummer två här heter Linnéa. Jag är en glad och sprallig tjej på 13 år. Jag bor i enköpingsområdet och går i en skola i staden. Hästar är mitt favoritintresse och jag älskar att rida. Jag håller på att provrida ponny just nu faktiskt, eller ja vi ska besiktiga en om inte allt för länge. Mitt mål inom ridning är att ha kul och hoppa dem högre klasserna, hoppning är det jag satsar på för tillfället alltså. Det är naturligtvis viktigt med dressyr också, det satsar jag också högt på, men inte i tävlingssyfte. Jag själv har inte tävlat så mycket, i alla fall inte i de högre klasserna ännu. Jag har satsat mest på grunden vilket min mamma och pappa också har velat att jag gör. Min familj har en storhäst vid namn Juvas. Både mamma och pappa rider.
 
Nu ett år har jag ridit på ridskola i enköping. Innan det hade jag en foderponny i åtta månader. Det blev inte så långvarigt då hon var gammal och därför ville vi inte köpa loss henne. Annars så vet jag väl inte vad mer jag ska berätta? Jag är ensambarn och har två katter. Hyr boxplats och har inte stall hemma. Gillar att rida och vara i stallet på fritiden. Kompisar är också kul.
 
Ponnyn som jag har ridit nu ett år på ridskolan.

Jag gillar också att fota med min Canon EOS 600D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback