Pay & Jump

2012-09-20 @ 19:38:00
 
Alltså, jag vet inte men jag tyckte det mest kändes som en vanlig träning. Vi red fram som på träning och hoppade sedan en bana. Jag hoppade 80 cm och vi vägrade inte en enda gång! Supernöjd, men jag måste säga att jag inte direkt hade tävlingsnerver, så det gills nästan inte. Men ja, det var kul att det gick bra! Bilderna kommer imorgon eftermiddag. Då hinner jag föra in dem i datan och redigera dem då dem inte blev sååå bra, men dom duger helt klart!
 
Just nu ska jag fixa lite tidsinställda till imorgon samt några till ikväll. Jag har bytt ut popcornen mot ostbågar idag och jag ska kolla på the mentalist när den serien börjar (kl 20). Har redan sett alla reprisavsnitten en gång men shit the same.
Isabelle och Kitty i våras typ? Fotografen är jag :)
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback