Ny tävlings utrutning

2012-09-23 @ 13:59:00
Jag e ute efter ett snyggt träns till fivan , kraven är att det måste vara brunt , Aachennosgrimma , det ska också finnast i stl cob elr ponny ja som om ni vet ngt snyggt träns som ni tror passar fivan då äre bara att länka det :)
 
 
Detta tränset är jag sugen på det är ett dyón träns det är mycket snyggt , äskar att det fina mönstret på nosgrimman och passfomen på det men jag tycker själv att det är ganska dyrt men vad betalar man inte för ett snyggt träns ;) jag ska ju självklart ha brun då isf eftersom jag har en brun sadel till henne :)
 
 
 
 
 
 

Postat av: Linda

Jätte fin blogg! :D

Svar: Tack hörru! :D
Linnéa Thelén och Isabelle Fredriksson

2012-09-23 @ 18:43:44
URL: http://lindaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback