Måndag

2012-09-24 @ 07:24:00
Idag är det måndag. Det är både bra och dåligt. Det bra är att vi slutar tidigt och min buss går tidigt så jag kommer hem ganska tidigt. Det som är dåligt är att gå upp på morgonen efter en helg. Dessutom har det varit så kallt inatt så jag typ vaknade varje halvtimme och höjde värmen på elementet. Idag kan jag också stolt berätta att jag har kombinerat i min garderob så att jag har lite kläder som jag faktiskt inte brukar använda. Hehe har mina favoritplagg. Idag är det skola, hem, plugga, blogga. Stoooora planer alltså. Under dagen kommer det upp ett litet överrasknings inlägg. Önska gärna inlägg, ibland får man lite torka...
Ett favoritplagg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback