Kitty 28/9-12

2012-09-26 @ 20:36:00
Idag blev det ennu en uteritt :) jag började med att skritta fram på långa tyglar i ca 5minnsen började jag ställa och böja henne hon kändes fin i munnen .sen travade jacg i ganska friskt tempo i bra å rund form sen blev detlite galopp arbete i lätt sits en stund tills hon kändes fram för skänken då satte jag mig ner och jobbade henne ,hon va verkligen fram och glad idag :D Sen fick hon en paus på ca 2min sen satte jag mig ner i traven och flyttade för skänken tempoväxlingar sen galopperade jag igen och fokuserade på min sits och hennes form .efter hon kändes bra travade jag av henne i en lång form och skrittade av :) slutsattsen från utesluten idag ,hon var pigg, fin i formen och fräsh :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback