Kevin

2012-09-19 @ 20:48:00
 
Bytte häst med Karro idag så jag fick rida Kevin. Jag trodde att det skulle bli roligare än vad det blev. Han var väldigt tung i handen och antingen springig eller motvillig, försökte så gått jag kunde och det gav väl lite resultat till slut. Är inte nöjd, skulle velat skritta och bara mjuka upp, rulla i skritt. Men är det ridskola så är det. Imorgon så rider jag en hopplektion, men på den tiden den är så är det en pay and jump så vi ska vara med på den istället för själva lektionen.

Nu chillar jag med popcorn framför tv-serien the mentalist. Har precis duschat då det är skolfoto imorgon plus att jag har vart i stallet och var i behov av det. Är fett sugen på att gå på bio... Äta popcorn, gilla filmen och bara mysa med vänner! Måste tala om att jag inte kommer hem emellan skolan och ridningen imorgon utan jag åker direkt till stallet.
Kicking Kevin
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback