Inför KM

2012-09-28 @ 21:03:44
Det kunde seriöst inte ha gått bättre att rida idag. Jag är sjukt nöjd och jag kommer nog leva på det ett tag. Juvas var superfin. Formen satt, jag kunde höja handen och rida ordentligt med sätet. Rida rakt och inte vingla. Köra på och satsa på de delarna som inte gick bäst, så att de gick ännu bättre. Red igenom programmet (LC:1) flera gånger för att verkligen kunna och för att veta vad jag ska tänka extra på. Nu är jag fett taggad tills imorgon. HÖRS

Postat av: Nelle :)

Super bra blogg, älskar att ni skriver längre inlägg om åsikter osv. Grym design! Blogga meraaaa :D <3
Kram

Svar: tack :D
ja jvi ska upadatera mera :D
Linnéa Thelén och Isabelle Fredriksson

2012-09-29 @ 09:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback