Helt OK dag

2012-09-25 @ 19:11:56
En helt OK dag. Det är så jag beskriver dagen idag. Vi hade först idrott och sedan tog vi tjejer en spruta. Om man ska beskriva det lite kort så gjorde det faktiskt ganska jätteont. Jag är faktiskt inte så mesig med sådant där men de där sprutorna (typ hpv) gör så sjukt ont! Sedan jobbade jag svenska och engelska. Sådär suuperkul. Men det var i alla fall en helt OK dag. Nu chillar jag med musik och höll på med mobilen. Dock så behöver den laddas nu så jag ska plugga lite tänkte jag. Tar det ämnet som jag känner för.
 
Längtar jag till om exakt två veckor då vi ska besiktiga en ponny. Hoppas sjukt att hon går igenom. Finafina... Om hon går igenom så är hon våran och då kan jag klippa ihop en liten video från provridningen. Dock var pappa lite oproig där och alla filmer blev suddiga. Menmen.... HEH. A FAN VAD TAGGAD JAG ÄR FÖR EN PONNY!!!!!!
Denna ponny är den ponnyn som jag provred FÖRST. Jag tänker inte nämna namn eller någonting. Hoppningen skulle precis börja där!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback