Hag och box utrustning

2012-09-25 @ 10:54:00
Nu tänkte jag ta upp det hära med vad mina hästar har för hag och box utrutning
 
Hagen:
 
 
Nu i hagen har kitty ett fodrat regntäcke men sen när det börjar bli kallare får hon sitt vintertäcke och jag har ju skrivit att jag ska köpa boots och det ska hon har runt om i hagen och hon har inte grimma ihagen för det är lätt att dom tar sönder dom fassnar osv . så vill va på den säkra sidan 
 
och fivan har Nu ett fleece täcke och ett hals regntäcke från amigo och sen som kitty i vinter kmr fivan ha sitt vintertäcke och boots runt om men även benskydd elr damansker och samma som kitty har inte fivan grimma
 
Boxen:
 

I boxen har Kitty ett rött gulligt tunt fleecetäcke men snart ska hon få ett 200g stalltäcke och sen när det e vinter få hon två täcken på sig ett fleecetäcke med hals och ett 200g stalltäcke 
 
fivan har just nu ett ca100-150g stalltäcke och sen i vinter kmr hon ha som kitty alltså ett fleece täcke med hals och ett tjockt stalltäcke 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback