Gånsta

2012-09-21 @ 07:51:00
Idag ska jag och min klass till ett ställe som heter gånsta. Där ska vi ha friluftsdag JIPPIEEE. Man får väl hoppas att det inte börjar regna i alla fall. Sedan har lärarna kommit på också att vi ska gå till skolan och sedan till Gånsta. Vi får inte gå till Gånsta och börja där. Grejen är inte att jag är lat, för jag har cykel, men Skolan ligger i ena delen av staden och Gånsta i andra. Hanna bor precis brevid gånsta också, så surt för henne... Efter skolan händer ingenting speciellt. Imorgon är det grönt kort kurs, och på söndag ska jag åka ut till Morfar (han bor i grillby på ålderdomshem). Tar absolut med mig kameran till morfar, man vet inte hur länge han lever liksom...
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback