Bloglovin'

2012-09-21 @ 16:57:21
Jag fattar inte hur bloglovin har tänkt när dom har tagit bort kategorierna djur och hästsport. Jag menar, jag bryr mig inte om våran blogg är bättre eller sämre än dom som bloggar om ett annat ämne. Det är ju som att ha en utställning med både katter och hundar. Det är ju inte rimligt. Jag tycker det är väldigt onödigt, för dem hade ju det från början. Varför ens ta bort? Om Jag och Isabelle skulle vilja ha en bloggtävling, ja då kanske vi skulle vilja länka den på alla hästbloggar då det kanske var en hästrelaterad tävling. Vart ska vi hitta alla hästbloggar då? Jag får framföra min åsikt och se vad som händer. Antagligen inte så mycket...
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback