sjuk..

2011-05-05 @ 13:44:35
hej , idag e jag sjuk har jätte ont i magen och ont i huvet så då e jag hemma och sitter vid darton och tvn (Y) så gött och i morrse åkte mamma till göteborg för att hon ska på kund besök på ullared för hon sälger massor av saker till dom :) och så ska hon sova på hotell så hon kommer hem på  söndag det e många som undrar hur det e men min lilla Kirsthi och hon e ganska pigg men fi fick besked från veterinären för ca 2 veckor sen och här inte orkat skriva om det men nu gör jag det och veterinären sa att det kan vara en infektion i kotleden och om det e det så ger dom henne en spruta och så står hon i ca 3-4 veckor och sen ska jag förhoppnungsvis sätta igång henne men jag missar ju tävlings sessongen men det e ju bättre att man frår rida på henne elr att hon blir utdömd :/ mmen nu håller jag åp att kollar på C-Ponnysar som man kan lån elr köpa jag vill ju hällst köpa men om ni vet nån bra C-ponny som e ganska pigg men bra temprament inte högre en 50.000 så kan ni ju komentera en c-ponny som e till salu elr som man kan låna så e ni gulliga ha det gött ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback