rengnar..

2011-05-15 @ 13:04:56
det rengnar o rengnar inge kul direkt har tänkt att åka till kitty idag me och borsta på henne , fixa lite lite i stallet , greja i sadelkammaren , smörjag alla kittys 5 träns och hennes sadel , skrubba och göra rent grimmor , göra rent hennes benskydd , smörja mina stallskor och ta hem allt som ska tvättas . nån dag har jag tänkt och åka till ÖoB och köpa en enkel hylla till sadelkammaren som man kan lägga nåra av mina täken som inte får plats i trä lådan och då när jsg har köpt hyllan ska jag skruva på två krokar på en sida där jag kan hänga mina grimmskaft , i sommras köpte jag två hjälm hängare på hööks där jag tänkte hänga mina två hjälmare men nu har jag tre hjälmar så jag måste köpa en till hjälmhängre och sen har jag inte ens satt upp dom kommer alldrig ihåg att jag ska ta me en skruvtagare elr skruvar men ska nog ta med det nån dag den här elr nästa vecka och idag elr imorron ska jag beställa borstar och kamfersalva och sånt från hööks :) nu måste jag gå och äta  hej då :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback