Kvällsinlägg

2011-05-01 @ 19:57:03
Tjenare! Nu så har jag duschat och allt möjligt!
Renoveringen på bloggen är väl delvis klar, men en massa nya funktioner ska in!
Imorgon är det skola igen och allt det tråkiga börjar igen :(
Jag tänkte börja med att jag hissar typ en grejj som har hänt, typ "nu hissar jag våra nya hälsningar bilder" osv, så lägger jag till någon bild på det :)
Imorgon så ska ni få bilder från imåndags tillome idag.
Sen ska jag regelbundet börja lägga upp fail bilder, för det tycker jag ju själv är så roligt och se på!
Jag äälskar verkligen det "nya" elevare! Hälsningar bilderna inte minst!
Hoppas att det går bra för mig för Åsa också, jag ska superträna på programmet innan jag lägger mig och sen kan jag det jättebra redan nu så. Ha det jättebra, nu kommer det nog lite roliga inlägg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback