Kirsthi

2011-05-07 @ 13:01:00
hej , idag mår jag sådär men det e bättre har precis kommit hem från Kirsthi jag stog i hagen och borstade henne och så satt jag på henne mitt bruna tränset med guldsaker på och när jag skulle typ slappa henne på mulen så fick hon en så här ståt från mig då hon var jätte rädd så hon travade iväg från mig och ville inte komma nära mig för hon trodde typ att jag hadde el på mig elr något sånt x) men jag fick muta henne med havre och då borstade jag hanne lite och så berömde jag hanne men hon var lite¨på sin vakt elr vad man ska säga men sen var hon lungn och sen körde jag lite frohets dressyr med henne hon var super duktig hon förljde efter mig hela tiden och hon var jätte snäll och gullig och det var andra gången jag körde det med henne och jag filmade när jag gjorde det men videon vart inte så bra :/ men fotade jag så klart så det blev en hel del bilder (Y) så här kommer bilderna och videon får ni i ett annat inlägg :) ni har blivit bättre på att komentera men vi vill ha mer komentaren (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback