Film

2011-05-03 @ 19:26:03
Alltså jag har försökt jättemycket nu med windows movie maker, men det funkar inte :(
Ja alltså när jag ska lägga in en film så står det "C:\Users\linnea\Pictures\Nelly O Jag\thecameraisback 050.MOV gick inte att importera."
Imorgon så tror jag inte att jag gör så mycket. Mamma sa förresten att Nellys skavsår ser mycket bättre ut och att den nog snart kommer att läka. På torsdag är det kanske sista maria träningen för att så mycket annat kommer ivägen, som att dom ska hoppa terräng och att jag ska till kunskap på besök osv. Alltså hoppas att vi fixar detdär med movie maker för jag vill kunna göra filmer på mig och nelly och såntdär... Får forska litegrann
Nu så tänker jag på karlshem och alla minnen från det. Det ska bli fett kul.
C:\Users\linnea\Pictures\Nelly O Jag\thecameraisback 050.MOV gick inte att importera.Nu tänker jag på karlshem och en massa såntdär. Mamma sa att det förmodligen blir sista Maria träningen på torsdag eftersom en massa saker tillkommer. PÅ våran Kabaré så ska jag och nicole sjunga och dansa, det ska bli superkul, hoppas att det går bra. Vi kanske kommer att få inleda alltihop :O Imorgon så händer nog ingenting speciellt.Mamma sa förresten att Nellys skavsår såg mycket bättre ut och att det nog snart kommer att försvinna.
Visste ni att alla bilder från karlshem 2010 finns på min bilddagbok. Iår så hoppas jag att det kommer att bli mysigt och bra med Flizan och Tova, båda är jätteschyssta tjejer som ställer upp i vått o torrt, precis som en jättebra Isabelle Fredriksson. Senast jag snackade med henne så var hon lite ledsen, men det får hon berätta själv om hon vill att det ska berättas. Nejnu ska jag nog göra en mapp med bilder till aud, det ska vara en massa bilder som jag ska bränna ner på en skiva har jag bestämt, för det ska vara filmer också, hoppas hon vill ha dom :)
Vet ni var jag drömde? Jag drömde att jag skulle på dressyrtävling med Nelly och där på tävlingsplatsen var en häst som heter Izonso (han kommer från karlshem) då frågade dom som var där om jag ville tävla på Izonso istället och jag bara visst, men sen ångrade jag mig och då hade jag typ ridit fram på framridningen och allting. Så då blev det brottom på med grejjer på Nelly xD
Längtar verkligen till tävlingen på söndag, vill ha medalj, men satsar fram för allt på en fin programridning. Men hoooppas. Jo detdär med Ekohus cup också jag hinner vara med på alla omgångar men inte finalen ^^
Nej nu har jag skrivit tillräckligt hoppas ni orkade läsa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback