får man vara duktig??

2011-05-15 @ 23:14:19
rubriken x) nej men idag var ju jag som sakt hos kitty nu berättar jag allt från början . först så släppte mamma av mig vid stallet då gick jag in till sadelkammaren och plockade lite och pysslade och då kom jag på att mitt lädertvål och mitt läderfätt e hemma ....F*N..... men då får jag väl göra det imorron ist men då gick jag ner till kittys hage och när jag skulle hämta henne så stog hon längst ner i hagen men då ropade jag kitty så då kom hon i fullgalopp mot mej då blev jag så glad för att hon blir glad och att hon inte haltar så mkt och idag borstade jag henne så j*vla nogrant och skrubbade bort lite lera från hovarna och sen satte jag på hovfett på dom så att hon inte ska torka ut och sen tog jag en jätte liten svamp men lite vatten och tog bort klet elr vad man skq säga från ögonen och sen så smörjde jag hennes typ läppar och mule med klövervaselin för hon har blivigt så himla hård på mulen å så nu årkar jag inte skriva nå mera hej då :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback