...

2011-05-01 @ 09:53:14
Okej verkligen förlåt för att jag inte har bloggat!
Igår så skulle jag försöka rida igenom dressyrprogrammet (lätt c:1) det gick åt helvete xD
Sen så spelade jag och Julia crocket och gjorde massor med hinder och sen en bana, en grundomgång och en omhoppning xD haha jag trooor att jag vann xD
På  söndag (inte idag) så ska jag tävla på björklinge sista dressyr sen veckan därpå på söndagen ska jag tävla på lurbo sista hoppning! Och nu ska jag fan ha revanchpå dressyren! Nej nu får jag ryck och ska ladda upp en massa filmklipp på mig och nelly, sen blir det en JÄVLA renovering på bloggen! Allting ska bort! xD
Designen ska bytas Headern hälsningar grejjen ska bytas, jaa allt ska bytas!!! :)
Nu är det bland dom sista gångerna som vi använder dom gamla sakerna! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback