En överraskning

2011-05-02 @ 15:18:42
Jaha, är lite paff, men det tar vi sen!
Idag i skolan var det rätt tråkigt, en kille som heter Linus och går i fyran jagade mig maja och alice och sen ramlade han o började grina. Musik var det och jag och Nicole ska sjunga en sak på våran kabaré :)
PÅ vägen hem så hade Isabelle precis ringt mig och sen ringer jag en tjej som Heter Johanna som jag kanske ska börja rida hos. Jag har redan sms:at henne en gång och i telefon så berättade hon att hon hade snackat med min pappa:O undra om han är sur, för jag har ju inte berättat någonting för honom ?!
Aja hoppas att allt löser sig! Snart kommer typ pappa hem och sen ska vi till stallet så jag ska rida för åsa, juste ja programmet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback