Dagen

2011-05-05 @ 20:19:43
Hejsan! Sorry för jag inte har bloggat, men har inte hunnit!
Idag så skulle vi igentligen ha haft sexualkunskap, men det blev ingen eftersom att våran skolsköterska Marie som skulle ha det med oss var sjuk. Jag som hade lääängtat, nerrå xD
På idrotten hade vi enskild orientering som var apenkel :D Sen direkt när jag kom hem så åkte vi till stallet (skälet till att jag inte bloggade) där så betade jag Nelly först, sen så hade jag privatlektion för Maria, det gick suuuperbra, Nelly riktigt bjöd på hinderna och hade inte en tanke på och stanna! Det var halt i ridhuset så vi (Nelly) halkade ett par gånger men vi rätade upp oss och hoppade ändå! Först hoppade jag två hinder på en volt, skulle ha 8 galoppsprång emellan hindrerna. Sen så hoppade vi en bana med stora svängar och samma fast snäva svängar.
Hinderna stod lite närmare varandra, men jag gjorde inte noggrant! xD
Sen så hoppade vi lite banor och sen så hoppade jag en kombination på ett språng, hon var skiiitfin idag!
Alltså det var bästa gången jag red Nelly i hoppning, hon hoppade sååååååhäääääääääääääär fint!!
Guud vilken ponny jag har! Hon är verkligen uuunderbar!
Sen så tvättade vi hennes sår och åt mat från sibylla. Sen åkte vi hem typ. Skavsåren har blivit mycket bättre, men vi lastar henne utan boots på söndag. Juste ja! Jag måste träna prograaaam!

Postat av: elin

sv: varför är den stor diss för ?

2011-05-05 @ 20:52:56
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback