Brännboll

2011-05-04 @ 15:49:32
Haha jag suuuger på brännboll, vi spelade de och träffa typ bollen en gång xD
Vi ska ju ha match mot lärarna  för att vi slutar i skolan :)
Sen så åt vi våran egengjorda spagetti och köttfärssås, med sallad till. Det vart suuupergott! Salladen och salladsdressingen också. Jag fotade lite xD Det var det sista hemkunskapen och nu på onsdagar så ska vi träna på kabarén :) Jag och nico ska sjunga ****** *** *** **** * **** från filmen (*********) ****** :)
Haha^^ det ska bli superkul! Nu så ska jag nog spela battlefield heroes, men först ska jag skriva lite till!
Jens skulle ha hoppat Juvas idag men så hade han ramlat av någon häst så han skulle vila upp sig till på lördag, då så ska han hoppa istället. På rasten så gjorde vi en bana av hinder och körde tidshoppning och min sämsta tid var 19.nånting och den bästa var 11.2 xD Liiiite skillnad haha. Jag och pappa åker till stallet senare, vi ska äte man först å så. Men jag tänkte rida igenom henne lite grann för att sen gunga med i galopp och kanske stå lite i lätt sits, nej jag ska först rida ordentligt och sen i jockeyläder! :) Haha det kommer se fett muppat ut men det är jätteroligt!
Nu måste jag göra lite saker, som å spela XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback