bilder från i tisdags

2011-05-01 @ 18:45:12

hej , i tisdags var jag me tove vi åkte kirsthi det var tänkt at tvi bara skulle borsta på henne men fört så gosade vi men henne i hagen och fotade lite och då sa jag till tove men vi kan väl borsta i hagen ist för i stallet och det tyckte tove lät bra (Y) så då gick jag och tove till stallet och hämtade borstarna men då kom tove på att mitt rosa hööks träns kunde vi ta bort nosgrimman på och tyglarna så sätter vi på det på kirsthi så blir det mycket mycket finare å då gick vi ner till hagen och först borstade vi henne jag tunnade ur panluggen och fixade svansen och tove borstade det andra som magen, ryggen, halsen, benen osv sen så fotade vi som galnjningar så här kommer bilder (Y)(Y)






























hahahahahaha xD

hahahahhahahaha XDXD






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback