Skritta Kirsthi

2011-03-18 @ 21:14:07

Hej!

Idag har jag vart i skolan, tråk men vi fick muffins av lärarenxD

Imorgon så ska jag rida Kirsthi, eller ja skritta igång henne. Om ni inte vet det så har Kirsthi haft en hovböld så jag har inte kunnat rida henne på typ 3 - 4 veckor. Först trodde vi att hon bara var halt men det blev bara värre och värre så då kom veterinären ut till oss. Veterinären sa att hon skulle stå med bandage och värme saker i box 2-3 dagar . Men iallafall så är hon bra och det är jag superglad för! Om hon inte hade haft en hovböld då skulle vi vart tvugna till att åka till strömsholm och rönka henne och kontrollera. Imorgon ska jag ju bara skritta och det kommer bilder och en snygg matchande outfit då!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback