Ridpass o bilder

2011-03-19 @ 19:06:04
Tja igen, idag gick det väl okej att rida. Pappa gick med och fotade när jag tog "Nynäs runt".
När man har gått förbi Allén och en bit bort, så kommer det en kurva och efter kurvan en backe och i backen var det glansis, så nelly gled och så hoppade jag av henne då gick hon nästan omkull när jag skulle gå till kanten där det inte var lika mycket is. Iallafall sen så kommer man till gräsbanan och då satt jag upp igen och galopperade där. Då fotade pappa och det blev en del schyssta bilder. Sen red jag i ridhuset, det gick inte så bra jag tränar på formen och hon tar hela tiden upp sitt huve-.-
Då så red jag barbacka och då gick det mycket bättre, jag rår ju om henne bättre då.
Sen kom hedvig upp till ridhuset och då var jag i princip färdig så efter ett tag sadlade jag och gick ner till stallet.
HERREGUD vad hon fäller nu, det låg i stora högar när jag var halvvägs. Sandra ska tävla på söndag så hon ska få låna min padd, men jag glömde att ta loss den och lägga den så hon kunde ta det :(
Hoppas att alla har det bäst, själv ska jag äta äcklig mat ikväll och äta maaaaaaaaaaasssa godis och sitta vid datan! Ska försöka få en viss Tove Nilsson att gästblogga också.
(OBS vissa bilder är konstiga)
Bilder från idag:
Nyaste tillskottet i stallet
Cassi den jäveln xD Hon typ tittade på mig, och jag skulle gå förbi henne då ramlade jag o blev dyblöt om knäna:O
Sen blev min kamera blöt och fick ryck
Connie blev intresserad av mig
En söt ponny kom travandes mot mig också
Titta vad det står ut, det är gallor som nelly brukar få ibland, idag hade hon väldigt stora.
FAVVOBILDEN<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback