Onsdag

2011-03-30 @ 07:10:54
hehe, idag är det onsdag och Hemkunskap för oss :)
Idag tar alba nelly och jag hoppas att det går super annars smäller jag till henne ;) Nejdå!
Skolan kommer väl vara helt okej, måste hålla mig borta från vissa personer bara (som vanligt)
Igår i stallet så var mamma och longerade juvas (i grimma eftersom att han har opererats och tränset sidostycket sittter precis där det är sytt). Då började jag och Jessica snacka jättemycket om allt mellan himmel och jord sen så snackade jag och Amanda. Hon berättade om sin förra ponny Rina, det var ett snällt sto som man kunde göra allt med. Sen bestämde vi att hon skulle ha en ridlektion med mig på fredag eller lördag. Amanda är verkligen duktig!
När man kommer hem idag blir det stooor update, har inte hunnit dom senaste dagarna, tur att det finns tidsinställda inlägg! :D

Postat av: gabriel westergren

smäl till alba

2011-03-30 @ 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback