Mums!

2011-03-26 @ 20:00:55
Idag när jag red så kände jag mig jättesjuk, så jag tog inte allt för stora stider med Nelly.
Jag försökte att få henne mjuk (vilket jag inte lyckades särskillt bra med) och sen så tränade jag på Lätt C:1
Det gick bra, Nelly var inte speciellt mjuk, men jag kan programmet utantill och hon var liite eftergiven iallafall:D
Sen så när vi gick ut ur ridhuset så hörde Nelly någonting så hon sträckte på sig och spetsade öronen. Då blev det riiiktigt snygga bilder som jag naturligtvis kommer att bjuda på.
---------------------
Idag så var det jag som lagade kvällsmaten, och det gjorde jag eftersom att jag har i hemkunskapsläxa att laga en måltid med sallad. Och det gjorde man minsann. Det blev oxfilé med gorgonsola (stav?!) sås till, så JÄVLA gott!
Ikväll blir det väl körslaget med min såkallade familj. PÖSS
Bilderna från idag:
Tosca i hagen
Nike
Nelly gömmer sig bland alla hästar
Nelly


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback