Hur jag och Isabelle träffades

2011-03-28 @ 13:40:00
Jo det är ju så att både jag och Isabelle bor i enköpings kommun så vi är inte så långt ifrån varandra men såhär började det:
Nicole började i våran klass eftersom att dom flyttade från fjärdhundra så hon har gått i samma klass som Isabelle.
Isabelle och Nicole var väldigt mycket med varandra och Nicole pratade hela tiden om en liten tjej som hette "Issah"
Så la jag till Isabelle på bilddagboken och i början så började vi snacka om hästarna och vi kommentarade bara varandras bilder med typ "fint" "fina" "söta" och sådant. Sen så hade vi en teateruppvisning på Joar både fjärdhundra och Hummelsta så då träffades vi - eller vi såg varandra! Sen började vi skriva på PM på bilddagboken och så började vi göra hjärtan, vi berättade små hemlisar för varandra och vi gjorde en massa hjärtan efter varje ord<333333333333333333333333333333 Hahah sen så gav vi varandra våra mobilnummer och vi började snacka på rasterna och hemma på msn och ringa varandra heeela tiden xD Nu har vi fått en uppfattning om varandras familjer och hästar djur osv! Jag tror ändå att jag vet mer om isabelles familj - Kitty gösta Linn Mamma Annika (?) o pappa- än vad hon vet om min familj :) Vi har ännu inte varit hemma hos varandra men det är inte långt borta, Kitty har ju haft hovböld och vi har haft extremt mycket att göra hemma hos mig så att vem vet? :)
Älskar dejj Isabelle Fredriksson♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback