hello

2011-03-30 @ 20:21:04

tja!

idag har vi haft idrott vi fick göra typ cirkus saker x) men det var super kul ;D idag va idaP i skolan till 2 för hon åkte till bergvreten skolan och hälsade på för hon ska flåtyta och då sk aahon byta skola :'( kommer sakna henne så enormt mycket men får va med henne på helgerna ist ;) . idag ringde mamma till vetrenären men mamma sökte nån som hette ? men hon va inte där så hon ska ringa i morronbitti så då ska vi väl åka med henne dit.
jag tror att kitty har sträkt sig för ibörjan små små haltar hon men sen när man har skrittat henne i cirka 2-4 min då blir hon som normal men det tror ju jag men jag e ju inte en vetrenär  direkt x) men jag hoppas dt inte e något allvarligt som jag inte tror men vi får väl se när vi har varit där och då skriver jag va det va :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback