Gud vilken dag

2011-03-22 @ 19:17:57
Gud, jag är en ond person, men det tar vi sen nu till dagen:
Idag så var jag i skolan och vi tittade på musikal Hairspray - ÄÄÄGER<3
Sen så åkte man buss hem, det ända som är roligt med skolan. Underbaraste Nicole var tillbaka till skolan idag, det var nämligen så att hon hade hög feber när hon var borta:/
Sen så har jag vart hos emil, vi typ spelade tvspel och åt nudlar! Vi hann inte gå ner till stallet:O
Nu så tränar jag (ÅTERIGEN) på dressyrprogrammet och VILL HA SVAR FRÅN AUD, vänta 2 nya meddelanden MÅSTE KOLLAS!
Neeeej det var bara nå skräp mejl "nu är våren här linnéa" och ett tummen upp mail "Din lokala ryttarlicens för år 2011 är betald" Yippie ♥
Men inget mail från aud:(
Nu sitter jag och diskuterar med Isabelle, BESLUTSÅNGEST. Nyss fick jag välja mellan Gabbe och Isabelle (vem jag skulle snacka med) då valde jag isabelle, gud vad elak jag är :( Känner mig dum i huve :(
PS en lärare kom på oss att Hannes sundén har skapat en grupp på facebook "vi som HATAR MAGGAN" aaah att dom ska snoka i allt. Nu känner jag mig tråkig, vilken dag ska alba få rida nelly? vad tycker ni? fredag lördag eller söndag. Mohahaha, jag vill rida henne dagen efter hoppningen "(fredag) men om hon tar fredag så får jag heeela helgen :D Får se hejdå sötnosar, imorrn blire rida, slänger upp ett till inlägg senare ikväll, om nå skojjsitt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback