Godmorgon

2011-03-20 @ 10:34:43
Eller ja god förmiddag!
Idag har man inga speciella planer eller jo, kanske (om han kommer hem någon gång) så ska jag vara med Emil ja alltså superstjärnan Emil Holm x'D ( Förlåt Isabelle men jag fick faktiskt inte åka ända till fjärdhundra för mamma pallade inte sjutsa mig.:()
Alba tar hand om Nelly idag och om hon inte borstar ur skydden/putsar eller låter bli att lägga in två ton halm i boxen så får hon faktiskt bara rida nelly någongång ibland när vi behöver hjälp. Det lutar åt det eftersom att hon är så slarvig. Alba står liksom och borstar i typ två timmar före o efter o sen säger hon "jag hann inte putsa". När man frågar vad hon har gjort nr hon har ridit säger hon bara "jag red". Förra gången (i onsdags) så skulle hon ta det lungt för Nelly var nyskodd, men nej alla gångarter va det och inte en sekund kortare än vanligt. Jag ifrågasatte henne och hon sa "vi galopperade inte så mycket" ASSÅ SHIIIIIT -.-
Hehe det blev en lång text, men nu får Emil ta och komma hem så jag kan vara med honom o hans söta familj!
Vad ska ni göra idag? Hur när var liksom?

Jag funderar faktiskt på att göra någonting roligt inte typ "hiss eller diss" det är uttjatat, men någonting roligt någonting unikt. Förslag?

Här bjuder världens finaste Hedvig och Nelly på en jättefin bild♥



Postat av: jenny

tänk på vad du skriver linnea, vem som helst kan läsa detta!!!

2011-03-20 @ 18:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback