Fredag igen då!

2011-03-25 @ 07:11:32
Igår gick det ingebra alls:/
Först var Lena (Bredberg)  en halvtimme försenad, då hade jag redan ridit i en timme för jag skrittade fram tidigt. Hon pressade nelly och mig att galoppera jättefort för att få plats med tre galoppsprång mellan ett par bommar. *suck* sen började hon smacka och då fick nelly spel så hon sprang asfort över och snubblade på bommen.
Sen så ville jag verkligen inte hoppa, hon satte upp höga hinder i början. Jag var jättetrött och Nelly var också trött så ja gick ner. Nu får jag inte hoppa för MARIA (bredberg) överhuvud taget för pappa är förbannad.
Idag så ska jag inte rida utan alba ska det så jag kommer att skriva en hel del långa (tidsinställda) inlägg till veckan därpå, vad sägs om:
•Hur jag och Isabelle träffades

•Min ridhistoria, vart jag började!

•Karlshem (kanske inte så intressant för er. Stället där jag hyr nelly ifrån, Aud har UNDERBARA ridläger)

•Mina bästa vänner (kanske inte heller så intressant för er men...)

Jaa, allt är ju somsagt inte intressant, men jag hoppas att ni läser iallafall!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback