förlåt förlåt förlåt

2011-03-27 @ 20:19:07

hej
förlåt att jag inte har bloggat idag värkligen förlåt förlåt
men iaf så var jag och min lillasyster hos kitty idag.   och skulle vi gå och byta om och du ville linn ha bara tights på sig men då sa jag det kommer bli för kalt och du kommer klämma dig i stig lädrerna men då satt hon väl på sig ett par ridbyxor så då gick vi till  stallet och jag mockade och då ville linn gå och hämmta kitty själv men då sa jag tänk om hon dra elr att du tar i stängslet men vänta på mig och sen kan vi hämmta kitty men linn ba nnnneeeeejjjj och då sa jag men soppa stallgången då och då gjorde hon det medans jag mockade. sen hämtade vi kitty och då tog jag lite bilder och sen stog linn och borstade kitty medans jag fixade dagens outfit och jag sadlade lindade och tränsade och då när vi skulle gå ut och rida så ringde mamma om vi va klara men då sa jag vi ska pricis ut och rida men när jag la på så sa linn att hon skulle säga en sak och att hennes väst va förliten men då hörde mamma det och då ringde hon upp och då fick linn prata med mamma och hon sa att hon ville hem men då la jag på men gissa vem som kom när linn och jag skulle ut och rida då kom mamma så då sa linn nu ska jag hem och jag vart JÄTTE JÄTTE arg på henne fr jag hadde ju tängt att jag skulle fota henne och kitty men då fick jag rida istället. men då iaf idag red jag ut ibörjan va hon så himmla seg ibörjan skrittade jag i 10-15 min och idag travade jag också hon va så himmla het då och efter jag hadde travat och jag filmade lite också :D
men det blev tyvär inga bilder när jag rider idag me :'( men andra bilder :D
och här kommer bilderna :D:D




inte en liten påse havre x)








































59 bilder tottalt x)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback