Film?

2011-03-19 @ 09:31:05

Tjenare!
Idag ska man rida som vanligt, men vi kan inte rida ut eftersom att Nelly skoddes i onsdags och då var det ingen snö så dom tog bort snösulorna.
Så ska nog troligen rida igenom henne ordentligt i ridhuset. Då kan jag kolla om någon har lust att filma...
Eller så sätter jag bara på filmen själv.
Igår så snöade det ju så in i norden så när jag skulle hämta nelly så kom hon mot mig och vi sprang in, hon såg ut som en dränkt katt. Hon hade också rejäla styltor så dom fick vi knacka loss.

I torsdags så var min kusins hund Berger (som jag kallar för bamse) ute hos farmor och farfar som bor ett par 12 meter ifrån oss, då gick jag upp och busade med honom. Ni kan få bilder från det för jag tog en hel del söta på honom! Sen ska jag också fixa lite mer med bloggen, nu sitter jag med pappas laptop brevid min fastaxD

BAMSE

Så nu i slutet fanns dom bästa bilderna men jag pallar inte lägga upp någe mera, Ni får grym update idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback