Eftermiddagen

2011-03-30 @ 15:57:32
Okej, hej!
Idag så har det vart najjs för vi hade hemkunskap och vi bakade Pizza :)
Jag, Rahel, Alice och Nor (Ellinor) var i en grupp. Alice och ellinor fick skära skinka (som vi skulle ha på pizzadegen) och göra pizzasallad! Salladen blev supergo, och pizzan med. Jag och Rahel gjorde degen och knådade och hällde i ingredienser, jag lyckades också ha av skaftet på ett decilitermått Smörtiga jag vettni.
Sen i klassrummet så fick jag bli den ända tjejen som får sitta breve någon annan tjej då samuel (som jag satt breve innan) är vääääääldigt störig, så då får jag sitta breve Nor ist :D
Nej nu ska jag göra min matteläxa. Ni kan få se film på det om ni vill :)
Mohahahahahhaahah jag ska göra den mest bästaste matteläxfilen xD
Sen ska ni få se andra random filmer också, MINST 10 st random filmer kmr det att bli! :)

Postat av: rahel

Wow Linnea visste inte att du hade blogg!!! Fett kul och läsa tror jag ska börja läsa den varje dag ;D

2011-03-30 @ 17:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback