DagensRidpass

2011-03-22 @ 19:54:30



Hej!
idag red jag Kirsthi och ida gick.
jag red ungefär 15-20 minuter idag det gick bra när vi red så sa jag till ida kolla en hund på åkern och då gick ida till den men den sprang typ runt ida och mig och kirsthi men så sa jag till ida sätt dig på huk och ropa på den och då kom den men den trodde typ att vi va ägarna typ xD och den var helt koko men reassade
rund och typ attakerade mig och kitty men när vi skulle gå hem så typ sprang den efter oss men då sa jag till ida vi bara går och inte pratar hed hunden och tillslut gick den hem till sig men kitty fick lite tokspel och började bocka och tok galopperade



och här kommer bilderna..

















Dagens Outfit..




JAG

Hjälm: marin blå John Whitaker hjälm

Väst: Vanlig svart väst

Mungktröja: vanlig H&M tröja

Ridbyxor:vanliga svarta ridbyxor

Ridskor: svarta ridskor med stålhätta

shaps:svarta hööks shaps

ridvantar: vanliga blåa fleecvantar

KIRSTHI

Sadel:pessoa hoppsadel

träns rosa svart träns från hööks

schabrak:rosa med texten kirsthi

benlindor: rosa benlindor som e från ponnyprakt

padd:en vit från karlssons

stigbyglar svarta plast stigbyglar från hööks





 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback