Dagens Ridpass

2011-03-20 @ 18:20:54

Hej!
i dag red jag ungefär 20 min men när jag red så kändes Kirsthi spänd , tittig och hård i munnen men efter en stund så blev hon avslappnad men hon var jätte seg men när vi vände hemmåt så blev hon het och spänd
och när vi var nästan var framme så fick hon försig att hon var rädd för bilar så att hon bockade och galopperade nåra steg men men så e hon hon kan bli rädd för allting.det blir inga bilder när jag rider men på Kirsthi och en elr två videosar men videosarna kommer isf ikväll elr imorron.




Kirsthi

Kirsthi

Kirsthi


Kirsthi

Kirsthi


Kirsthi


Kirsthi


mia-maya

Kirsthi

Kirsthi


Kirsthi


Kirsthi


Kirsthi


Kirsthi


Kirsthi



katter


jag


mia-maya


Kirsthi



Kirsthi



Kirsthi

Kirsthi

kirsthi

mia-maya

mia-maya

kirsthi


kirsthi



kirsthi

kirsthi


kirsthi


kirsthi


söta göta
DAGENS OUTFIT..




Hjälm:Marin blåc ohn Whitaker hjälm

Tröja:Vanlig H&M tröja

Väst:Vanlig Svart Väst

Ridbyxor: Vanliga svarta ridbyxor

chaps: Hööks Chaps

Ridskor: Nåra Ridskor Med tålhetta






Träns: Rider's Company med guldklinkers

Benskydd: marinblåa BR fram benskydd

Sadel:Passoa Hoppsadel

Schabrak:vitt okänt schabrak

Padd: vit karlsons padd

Sadelgjord: rosa hööks gjord



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback