Bästa gången hittills

2011-03-18 @ 21:38:55
AAAAAAH!
Jag hopptränar på torsdagar och det gick verkligen superbra när jag tränade igår.
Jag bestämde mig för att Nelly skulle hoppa alla hinder och inte vägra så då hoppade hon.
Nelly var också mera framåt på framridningen än vad hon brukar vara så det var positivt.
Sen skulle vi hoppa övet ett hinder där Maria hade lagt en pressening i hindret men nelly hoppade utan att ens tveka♥
Sen hoppade vi bana och då gjorde vi lite kringelekrokar. Vi hoppade en linje på medellinjen, då första gången så skulle vi svänga höger för att hoppa titthindret och andra gången skulle vi svänga vänster och då trodde Nelly att vi skulle till höger igen och då svängde jag vänster och hon höger.
Sen tog jag några djupa andetag och sen sa jag glatt, "det går ju skiitbra ju!" BÄSTA GÅNGEN HITTILLS<3
Aaaah gash vad jag är stolt Efter det satt jag upp igen och tog sista hindret, sen tog jag om medellinjen och höger och då svängde hon rätt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback