åååå så mycket att hinna med

2011-03-24 @ 16:32:45
Igår så tog jag exakt en bild när jag var i stallet och den var inte äns på hästen.
Det gick ju sådär och rida. Jag började med och rida fram eller hann knappt göra det innan stina sa att hon blev trött ¨på att Lucy var så pigg, då frågade jag om hon ville rida min segpropp o det ville hon så det fick hon. Stina har en AAAAAAAAAASKÖN ny sadel så den fick man sitta i, lucy har blivit grymt fin må ni tro! Sen så pallade inte stina rida min lilla luriga ponny så då red jag. I början var hon seg och ville inte gå i form men på slutet då var hon fin må ni tro! Sen så skulle jag och hedvig skritta av runt paddocken. När jag skulle sitta upp efter att jag hade hoppat av och öppnat o stängt ridhusdörren så blev nelly skiiträdd för nåt -.-
Skolan sög idag som vanligt, vi tittade på en jättebra faktafilm om nån konstnär i holland, mannen som berättade allt bratade väldigt låååångsamt och hade låg och mörk röst, så vi satt där och gäspade ikapp till filmen.
Jag ska ju hoppa idag också Jippieee! Ska kämpa lika hårt och lika väl som förra gången men idag så är vi ju alla (5 st) och vi var bara 3 st förra gången :O Aja hoppas *elakt* att någon inte är med! :O
Nu ska jag klä på mig ridkläder o packa det som ska med :
Mobiltelefonen & mobilstrumpa
Kamera &   fodral
Förvänta er inget inlägg senare, jag kommer nog inte hinna, men hoppas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback