van ett nytt jacson träns på tradera

2011-04-24 @ 14:48:51
hej!


jag har börjat kolla på hästsaker på tradera och då hittade jag ett brunt jacson traäns som var nyt på tradera och det var ingen som hade lagt bud så då la jag 1 krona xD men då var det förståss nåra som la bud men va det och ska bara betala 65 kronor och det var ju nytt och kommer direkt från en häst butik så det e ju bra och sen har jag hittat jätte mkt nya häst saker på tradera som jag har lagt bud och at saker som jag har lagt bud på det e attid utropspriset e 1 krona xD helt sjukt! sorry att jag inte bloggade så mkt igår :/ men kommer blogga under dage och ikväll så har vi gäster så då blir det god mat osv :) och mamma har vart och köpt något till mig och min lillastster asså ist för påskägg x) men ha det gött och komentera så e ni gölliga :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback