Usch

2011-04-06 @ 19:59:44
USCH vad bra det gick för mig i stallet idag :)
Först tog jag ut nelly från boxen och spolade bort den blöta leran, sedan borstade jag bort all torr lera.
Jag och Sandra red ut en stund som uppvärmning och skrittade travade och galoppade. På vägen tbx för att rida i paddocken så blev jag och nelly ensamma. Sandra skulle inte rida i paddocken utan i ridhuset. Sen så skrittade jag tbx själv och hon var lugn och fin men eftersom att hon var ensam så var hon på sin vakt. Sen när jag red i paddocken var hon mjuk och gick i riktigt fin form! Så en HISS till dagens ridpass! Dessutom var det jättefint väder och jag red barbacka! Ni får bilder sen nu ska jag och alice nörda battlefield heroes!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback