Tova & Flizan

2011-04-26 @ 20:11:29
Hey! :D
Jag heter Tova :D <3 Jag är 11, snart 12 år och har skypat med Linnéa typ idag & igår! <333333 Hehe, jag hade Nelly i somras och på ett helgläger :D <3 Hon är supertrevlig tycker jag !
Jag rider på en ridskola som heter Stockby Ridskola och min sköthäst heter Matilda, naaajjs... HAAHHAHAHAAA XD Kände bara för att skriva det (a'. Haha nu orkar jag inte skriva mer, men jag finns på www.ponnismurfen.blogg.se (a'''' <333
Hej, mitt namn är Felicia! :) Linnéa tyckte att jag skulle gästblogga på elevare ;D  Så här är lite om mig, jag är elva snart tolv. Jag är väl ungefär 158 cm lång och rider 4 dagar i veckan. Jag har en medryttar ponny som heter Danza. Ett 16 årigt tyskt ridponnysto, hon är ganska kraftig. ;) Väldigt speciell ponny! Men hon är jätte fin när man får fram henne jag älskar henne <3 Rider också på ridskola ca 2 dagar i veckan. Vi ska på karlshems ridläger: (www.karlshem.se) tillsammans. En tjej som heter tova och en som heter philippa också ;D LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR! 45 dagar kvar! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback