Tellats (stallet baklänges)

2011-04-15 @ 19:41:13
Haha xD
Idag när man va i stallet så fotade jag en del, för jag tänkte skriva lite kort info om varje häst på Nynäs. Idag skulle jag baka kaka, men nu fick jag en ipod o stoppa in musik på istället, fattar iiiiiingenting xD
Eftersom att vi hoppade flitigt igår så red jag lite lugnt idag. Nelly bar sig själv jättefint och var mjuk o fin. Nu börjar min ångest komma för att vi ska lämna tillbaka henne snart :(
Usch, det kommer att bli hemskt, men när en möjlighet försvinner så dyker andra upp.
Bilder och massor av inlägg kommer ikväll. Jag måste updatera mer här på bloggen så under påsklovsveckan så ska jag fixa en massa tidssinställda inlägg till sen.
(bild inte från idag)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback