Stan

2011-04-19 @ 10:51:07
...grep tag om Masons huvud med båda händerna och vred om snabbt. Ett vämjeligt knakande hördes. Masons ögon blev stora, sedan blev dom tomma...


Usch fyfaan vilken bra bok! :O
Men herregud, jag höll på o börja grina förfan vilken inlevelse jag har... SHIIIIIT
När vi va i stan så klippte jag mig och sen så ska vi åka tillbaka för att äta lunch fixa skor till mig mamma ska till blodcentralen och så ska vi till boda! Jag ska nog ta med mig egna pengar så jag kan köpa vad jag vill, jag kanske hittar någonting jätteintressant!
Men jag rekomenderar och läsa serien Vampire Academy dom är jättebra skrivna och även fast jag började läsa tvåan så fattade jag i princip allting! REKOMENDERAS!!!!!!
Sen ska vi till stallet, men nelly står idag. Nu måste jag packa stallgrejjor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback