Skritt tur

2011-04-12 @ 19:23:59
Okej, först släppte pappa av mig vid stallet, då tog jag ut nelly borstade satte på sadel o skydd och sen klädde jag på mig hjälm och shortshaps o sen tränsade jag. Det är riiiktigt snabbt för att vara jag :O
Sen så skrittade jag typ 1-2 varv i paddocken och sen skrittade jag ut med Anna. Vi skrittade en kvarts runda och sen red jag ett till varv i paddocken och sen gick jag in. Så det blev en kortis idag och sen så imorgon ska jag skritta 30-40 minuter. Sen så ska jag hoppa på torsdag, det blir ute i paddocken då.
Sen borstade jag av henne rätt effektivt efteråt och sen var det bara att åka hem för mamma hade gjort allt annat (dvs mockat osv). Sen fick jag och pappa ta lite extra rundor så att mamma inte skulle tro att vi hade slarvat. Stallet på en timme de ni!
I skolan på förmiddagen idag åkte vi till västerleden och fick ha prova på lektioner, det var i språk. Det var sådär roligt men jag ska ändå börja på kunskap :D
Bilder fr idag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback