bowling med klassen :D

2011-04-14 @ 07:44:02

hej!

idag går jag i skolan vi går typ nån timme sen ska vi åka och bowla i bowling hallen , spela pingis i pingis hallen och käka god mat :D ska bli gött men kommer hem lite senare en alla dom andra dagarna :) men kommer bilder :D elr man kan väl säga bildbomb ist för det kommer bli  super duper många bilder :D hoppas ni läsre min och linnéas blogg vi ska fixa en ny hader :) kommer i helgen elr på posklovet för då ska jag vara med linnéa tror jag för jag ska fota henne och nelly men min mammas ägiga kamera :D om linnéa vill det så klart men det tror jag men nu har vi fått en tid på tisdag då vi ska lämmna in kitty på kliniken för hon ska ju få den där radioaktikt sprutan och hon kommer hem på onsdag vi sk alämmna in henne kl.08.00 och jag vet inte villken tid hon kommer hem :/ men skriver på bloggen om dom hittade något fel på henne hoppas hoppas på det (Y) ha det gött :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback