Måndag

2011-04-11 @ 07:18:34
Idag ska nelly få vaccination så hon ska få vila och på tisdag och onsdag så ska jag bara skritta. Så idag ska jag hänga med Emil hem från skolan:) Så ni kommer inte så sååå mkt update när jag kommer hem. Och när jag kommer hem så ska jag slänga i mig mat och blogga SNABBT eftersom att jag och pappa ska till stallet och ta hand om nelly + fodra. I skolan idag har vi inget speciellt, men vet ni?--> VI HAR INGA LÄXOR!!!! <-- Det har vi inte eftersom att vi har utvecklingssamtal och då hinner inte lärarna med. Igår fick jag en hel del söta bilder på fölen och en MASSA gos! När jag e i stallet någon dag och dom hinner komma in ska jag fråga annika om jag får borsta och pyssla med dom för dom är såååå mysiga! Nej nu måste jag dra till bussen (om ca en kvart men jaja)
ha det bäst så syns vi inte förräns ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback