Lufs i skogen

2011-04-21 @ 18:11:06
Tjo! Idag när jag och pappa var i stallet så bestämde vi att vi skulle rida ut, så det gjorde vi! Sen så var det alderles för blött där vi hade tänkt och rida så då red vi ut på småstigar som vi inte kände till, bara sådär rätt in i skogen. Först så var det ett dike och det vägrade Juvas att gå över, så först gick jag och Nelly över, sen försökte pappa att skänkla på honom men han lyssnade inte, så pappa fick lov att hoppa av. Juvas tvekade en stund men sen tog han ett jättesprång över xD Sen när vi red så var det rätt blött så vi fick vika av stigen, men vi hittade den igen, så vi traskade runt lite. Sen när vi skulle vända så gick jag och Nelly först, och eftersom att jag inte riktigt kom ihåg vägen så hade jag lösa tyglar så att hon fick gå vart hon ville. Så hon ledde oss tillbaka till bomvägen:) Sen tog vi en galopp på en stubbåker, häärligt! Snart ska jag lägga upp bilder från när vi sminkade oss och en HEL sammanfattning av dagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback