Lillstugan

2011-04-25 @ 09:43:06
Hihi, inatt sov jag i en stuga som farmor och farfar äger. Dom bor typ 20 meter ifrån oss xD Det finns typ ett gästrum som vi kallar för lillstugan och där har jag sovit inatt. :) Idag så ska jag rida min tävlingsponny (a) haha. Får hoppas att det blir ett ridpass på gräsbanan, annars så är Nelly värd en uteritt! Sen tycker jag att vi ska vara i stallet sådär länge idag så att jag kan mocka ordentligt och så att jag kan borsta och pyssla med henne, för hon har knopparna kvar och dom måste tas ur osv. Okej ska vi köra lite roliga grejjer här på bloggen ? Nu när jag ändå har en FUNGERANDE data xD Egentligen skulle jag ha vart med Gabbe idag, men det gick typ inte för att jag kom på att issa hade frågat först om jag skulle hänga med henne til Frida idag. Om hon ska dit ikväll kanske det går, eller om det e nu på morgonen. Men det har vart så himla mkt nu så jag har inte orkat fråga föräldrarna :O
Nejnu ska jag fixa lite roliga inlägg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback